Νέα
Περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες για πολίτες και επιχειρήσεις με την υλοποίηση του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ»
Στην υλοποίηση του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» που αφορά τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών όλης της χώρας προχωρά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Πρόκειται έργο που έχει
KEP-ePass: νέα υπηρεσία κράτησης αριθμού προτεραιότητας στα ΚΕΠ
Τη δυνατότητα να δεσμεύουν αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία σε 31 ΚΕΠ της χώρας έχουν πολίτες και επιχειρήσεις. Πρόκειται για το KEP-ePass, το
Ηλεκτρονική υποβολή για επίδομα μητρότητας και μέσω των ΚΕΠ
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων Την δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης για χορήγηση επιδόματος μητρότητας και μέσω των
Ψηφιακές υπηρεσίες για την αναγνώριση εμβολιασμών στο εξωτερικό
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας Τη δυνατότητα να καταχωρίσουν ψηφιακά το πιστοποιητικό ή τις δόσεις εμβολιασμού που πραγματοποιήθηκαν στο εξωτερικό έχουν
Κατάλογος ΚΕΠ που εξυπηρετούν πολίτες για Ψηφιακές Υπογραφές
Στις 17/1/2022 ξεκίνησε η νέα φάση λειτουργίας της Αρχής Πιστοποίησης Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Με μια σύγχρονη, φιλική και εύχρηστη εφαρμογή ο πολίτης μπορεί από τον
Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου – Απλούστερη η διαδικασία απόκτησης ψηφιακής υπογραφής
Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα ξεκινά η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη